@ classroom shot

Miss ko si Sir!


Ma-miss nako si Sir

Duha na lang ka semana
Mapupos na ang first semester.

Dili ko na unya makita si Sir
Ang iyang kalantip sa leksiyon
Dili ikalalis.

Ang iyang pasensiya
Wa’y kinutoban
Mas mainat pa kaysa rubberband
Mao na si Sir!

Akong mga classmates
Saba kaayo sa klase
Looy si Sir
Sige mamadlong sa mga tabian
Aron masabtan ang leksiyon nga iyang gihisgotan.

Ma-miss ko si Sir!

Dili mo-absent
Bisan masakit, sa gihapon present

Mao na si Sir!
Dedicated sa pagtudlo
Mga tinun-an nakadayeg

Apan dili namo kontrolado
Ang oras ni Sir
Sa panahon karon,
Posibleng mangita siya og laing panginabuhian.

Amo na lang gipangindahay
Nga sa sunod semester
Anaa gihapon si Sir
Yawat na lang iyang kahibawo
Mapaambit niya kanamo.

Mao na ang among Sir!

One thought on “Miss ko si Sir!

  1. Nakabantay sad ko ni Sir na Pwertiii kauu ka Initiative.
    Which is great kay I know how eager man si Sir nga makat.on
    tang tanan.
    Good Job Sir! maayo unta mulangtad imo profession as
    a teacher kay daghan kaayo students ang makadayeg
    kung in.ana kang Sir Tariman ang style sa tinudloan..
    Cge man mig Saba2 sa klase sir, pero deep inside we know
    the great value that you are carrying within you. Di nalang ko magsaba
    kay daghan kaayo pero Bongga jud ang sapatos ni Sir EVERYTIME!

    Like

Leave a Reply

